Teimme asiakastyytyväisyyskyselyn asiakaskunnallemme syyskuussa 2022. Tänä vuonna NPS oli 91 viime ja toissavuotisen täyden 100 sijaan.
Tämän vuoden kyselyn perusteella tyytyväisyys kokonaisuudessaan palveluihimme oli tasolla 9,2. Korkeimmat pisteet saimme aikataulujen pitävyydestä 9,5.
Selkeimmin kehitystä vaatii tarjouksen ja myyntivaiheen toiminnan laatu 9,0. Näissä arvioinneissa käytettiin asteikkoa 4-10.
Kysymykseen kuinka todennäköisesti suosittelisit yritystämme vastaaviin tehtäviin saimme keskiarvon 9,2 asteikolla (0-10).
FIXULUX Oy:n Net Promoter Score (NPS) on vuonna 2022 oli 91. Net Promoter Score -menetelmä perustuu edellä mainittuun kysymykseen,
joka ennustaa asiakkaan todennäköisyyttä ostaa uudelleen ja suositella muille.
Suuret kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille! Kyselyyn vastasi 61% kaikista, joille kysely toimitettiin. Saamamme tieto on arvokasta, pyrkiessämme kehittämään toimintaamme.
Tavoitteenamme on saavuttaa toimialamme korkein asiakastyytyväisyys ja olemmekin nyt jo todella korkealla tasolla! Kehitystyö ei kuitenkaan pääty tähän ja haluamme lunastaa lupauksemme hyvästä asiakaspalvelusta myös jatkossa.
Suurimpana muutoksena viime vuoteen nähden on, että olemme palkanneet yhden uuden suunnittelijan. Toivomme, että resurssien kasvattamisella on positiivinen vaikutus asiakkaidemme tyytyväisyyteen jatkossa.