Teimme asiakastyytyväisyyskyselyn asiakaskunnallemme syyskuussa 2021. Kyselyn tulokset osoittivat, että palvelumme laatu on säilynyt NPS = 100.
Tämän vuoden kyselyn perusteella tyytyväisyys kokonaisuudessaan palveluihimme oli tasolla 9,6. Korkeimmat pisteet saimme viestinnästä ja palvelualttiudesta 9,8. Selkeimmin kehitystä vaatii tarjouksen ja myyntivaiheen toiminnan laatu 9,2. Näissä arvioinneissa käytettiin asteikkoa 4-10.
Kysymykseen Kuinka todennäköisesti suosittelisit yritystämme vastaaviin tehtäviin saimme keskiarvon 9,6 asteikolla (0-10).
FIXULUX Oy:n Net Promoter Score (NPS) on vuonna 2021 on tasan 100. Net Promoter Score -menetelmä perustuu edellä mainittuun kysymykseen, joka ennustaa asiakkaan todennäköisyyttä ostaa uudelleen ja suositella muille.
Suuret kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille! Saamamme tieto on arvokasta, kun kehitämme toimintaamme. Tavoitteenamme on saavuttaa toimialamme korkein asiakastyytyväisyys ja olemmekin nyt jo todella korkealla tasolla! Kehitystyö ei kuitenkaan pääty tähän ja haluamme lunastaa lupauksemme hyvästä asiakaspalvelusta myös jatkossa.